3 december

 
Fyyy kallt ute idag, kom lagom tilljobbet vid elva då det var dags att gå in med barnen, skönt det så man slapp frysa ihjäl idag kände jag! haha ;) Var kul på jöbbet, rebecka var ju där o jobbade med kul att få jobba med en kompis lixom, så vi körde lite bamsegympa med barnen idag så himla kul, Becka o jag var ju ledare för barngymnastik förr i tiden hihi. fick för övrigt sluta 1½ timme tidigare idag för senaste barnet hade gått tidigare, så himla skööööööönt för mig!! 
 
Chillkväll idag för mig annars, känns lite sådär att inte ha något mer jobb bokat ännu för denna veckan :/ får hoppas att det blir nått mer jobb helst på ett bra ställe då ;) haha annars pallar man ju inte lixxooom. Nehepppp nu ska jag bege mig till tvn igen och glo på tv3 dokumentär eller vafan det heter går ju inget annat vettigt men men.
 
Höreeeeeeeees! Pöss o kram / Mickiiis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0