26 december.

Hej på er! :)
 
Hoppas att ni har haft en mysigt jul med era nära och kära! Jag hade en jättefin julafton och fick mkt fint, åhhh bla en nya kaffebryggare sen massa småplock till mig, lägenheten och sådär :) 
 
Igår blev det inte att gå ner till gruvan kan jag ju sägaaa iaf, fick inte ihop nån förfest eller nån av mina vänner som var speciellt sugna så dissade det. Var istället med sandra och anton och käkade och drack lite vin.. mumms! Spelade även ett askul spel som hette brainstorm, sjukt kul och mickis gjorde bort sig på sånna simpla saker man ska veta egentligen... haha geografi är inte min starka sida iaf......... ;)
 
Idag är jag ju inte bakis även att man fick i sig en vinflaska och nån cider men har ändå inte gjort ett skit idag, bara legat i soffan och kollat på dåliga filmer som går på tv...haha mkt kul. 
 
Bror och jag på julafton! :)
 
Världens sötaste Lovisa <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Får säga God Jul i efterskott ;) Vad söt lilla Lovisa är, ett riktigt charmtroll!
Kramar

2012-12-28 @ 10:36:29
URL: http://elinochjanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0