20 december

 
Hej alla goa och gladaaa! :) själv så är jag allt lite bitter idag för att man mår som man mår...inte roligt! Speciellt inte kul om man fortfarande är sjuk till jul och så, det blir ju inge kul dåååå :( buhuu. Hopp blir väl väärldens slappaste dag idag skulle jag tro.. ska tvätta ikväll iaf men inte så jooobbigt! 
 
eftersom jag har så trökigt så kör på på en lista med frågor om årets som gått! ;)

Hur har ditt 2012 varit?
Som en stor bergochdalbana..


Blev du kär i år?
haha mjaa kär och kär, kan säga att jag fick upp intresset för en snygging! 


Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat...


Vad önskar du att du gjort mindre?
käkat mindre godis kanske haha!


Vem har du umgåts med mest?
Familjen och Emelie och Hanna såklart! gullisar!


Bästa minnet från 2012?
Mååste vara min överraskningsfest! Åhh bästaaaaaa!!


Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013?
Pengaaaar och ett riktigt jobb, en snygg pöjk med kanske

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mjaa svårt att säga, varken eller! 


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Haha...! Partykvällar..


Vem/Vilka saknade du?
Lite mer Sandra och Sofie hade inte skadat! :D


Största misstaget?
Jag gör inga misstag haha nej men kommer inte på något speciellt..


Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Det får man alltid hoppas på !


Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Att jag blev moster!


Hur många kysste du?
blev några stycken.


Har du några löften inför år 2013?
Börja träna, ändra min livsstil, blir mer positiv!


Har du haft ett förhållande under 2012?
Näää.. 


Hur skulle du beskriva din stil 2012?
Hääftig!


Vart reste du nånstans?
Linköping ? hahah..


Vad ser du mest framemot med år 2013?
att det fan ska bli mitt jävla år! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0