Västervik

 
Hej på er! :)

Har varit i västervik idag, pappa skulle dit så Emelie och jag hänkade dårååååååå. Lite kaffe hos farmor och farfar först sen blev det en sväng på dollarstore, finns så jävla mycket grejer där ju billigt och bra, har ni inte varit där så kan jag tipsa er är som en liten mini-ullared hehe. Sen har vi gått ett varv på stan med, jag shoppade dock inget där men Emelie hittade en fin tröja iaf. Dom har ju varken Carlings, BikBok eller Gina i västervik, vafan lixom? Alla brudar i västervik borde gå med samma kläder på sig typ ju haha tråååk. Sitter just nu och bare chillar, riktigt sugen på en powerwalk men vetefan om det är bäst att vila skoskavet :/ gör ju så ooooont,blää att sånna skitsaker ska hindra mig, it sucks lixxxooom. 
 
Em tog lite bilder med henne kamera idag men jag har ju tyävrr inte dom bilderna nu.. och jag tog inga med mina mobil tyvärr...:( Så får bli en bild ifrån midsommar på Em och mig. Pöss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0