Världsbäst i glaskrossning!

 
Assååå jag har kommit på en sak, jag måååste vara värlsbäst i att ha sönder glas. Hade sönder ett förra veckan på något vis, sen för typ två år sen då jag fyllde år så fick jag fyra jättesnygga glas på med mönster på av farmor ocg farfar och ALLA dom  har gåttsönder, och jag tog sönder dom alla. hur lyckas man? Dom flesta bara glider ur handen när man typ diskar..vet inte riktigt vad jag gör när jag diskar så därför borde en diskmaskin vara awesome för mig haha ;) MEN den tråkigaste är att min favoglas med har gått sönder för ett tag sen, mitt rolling stones glas jag fick av brorsan när jag fyllde år, gick med i tusen bitar...fyfan :( Jag skulle aldrig kunna ha dyra märkesglas jag , det är jag allt för klumpig för haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0