Sundaaay 15.18

 
hej på eeeeeeer! seriöst vilken trööökig dag, jag har verkligen inte gjort något alls! Vaknade och var verkligen så sjukt hungrig skulle ta mig macka och käka frulle men såg då att brödet var mögligt?!? vafan det var inte utgånget datum ju, mkt dåligt tyckte jag så fick äta min äckliga a-fil till frulle... mumms eller inte haha.
 
Hopp jag har inget planerat idag alls, känns jävligt tråkigt det! så sitter med en skön ansiksmask just nu så min hy kommer bli så jääääävla fin nu. Har för övrigt inte ens duschat eller tagit på mig några andra kläder så sitter i sovtröjan än..slappt värre! Vore gött med en promenad men ska låta mina hälar vila sen ska jag ladda upp med lite skoskavsplåster så sen äre bare ut o powerwalka och springa igen!
 
Bild ifrån skänningeeeee då jag för en gång skull hade utsläppt hår, sällan man ser mig i det nu förtiden, är ju så jävla slitet och jobbigt så det finns inte, så mkt skönare o bara slänga upp det i en såkallad hästsvans! haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0