Sugen på ny piercing.

 
åhhh så sugen på att pierca mig igen juuuh, piercingar är ju verkligen så snyggt, den i näsan o tungan som jag har nu tror jag att jag kommer ha kvar väldigt lääänge, trivs ju så himla bra. ringen i näsan var ju mest impulsgrej men jag älskar den! :) Anyway denna gången har jag haft lite funderingar på att pierca bröstvårtan, men är mest rädd för smärtan, lite väl känsligt där ju så kommer göra nått sjukt ont säkert isf. Varken näsan eller tungan har iofs inte alls gjort ont knappt tycker jag, kanske har rätt hög smärgräns ändå? men vetefan. Vi får se hur det blir med den saken iaf, måste ju först ha pengar till det och bestämma mig först hehe. Sen har jag läst på lite om det och det verkar som att läkningtiden är dryg och att det mest är nackdelar med det, men jag vet inte? någon av er som läser min blogg som har piercing i bröstvårtan? 
 
Nå snyggt eller inte?
(bilden är tagen från google!)
 

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag har haha :D läkningen var inte rolig men man överlever helt klart :)

Svar: mm det är det son får en att tveka lite lixom om det ens är värt det! :P
Mickis

2012-08-05 @ 00:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0