Skänninge.

 
Hoppp igår blev det en fika med emelie här hos mig sen bar det av till skänninge med mamma syrran och lilla Lovisa. Shoppade iaf lite god Kinda Gurka, saltgurka och pastejmacka är ju sjukt gott lixom. Fanns så sjukt många skal till mobiler, vad fan sålde dom innan det fanns? haha, fanns ju mest till jävla iphone såklart och några få till min, hittade ett ed hardy men det såg så plastigt ut så skippade att köpa det, men ångrar mig nu juuuh, typiskt. 
 
Asssååå helvete vad det skulle åska inatt då, vaknade vid fyra att det mullrade, asså jag vaknar fan alltid när det åskar, är väl bara för jag är så rädd, så jag låg vaken till efter kl 5, lätt att slappna av och sova när det åskar..eller inte. blääääää :( hatar verkligen att bo själv när åskan mullrar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0