Simply the best.

 
hej hej! :) hoppas ni mår bra? Jag mår bättre idag än jag ggjorde igårkväll om man säger så, vet inte vad det var med mig allt kändes så himla jobbigt och typ meningslöst men men..
 
Idag har jag hängt med Emelie hela dagen låååång, mys. Tog cykeln bort till henne drack lite kaffe, luchade och solade, följde sen med henne till vårdcentralen för att kola upp hennes fot men var inget allvarligt mer än att hon borde ha bättre skor tydligen höhö så var det men den saken! Och ikväller så har vi varit hos mig och käkat våfflor och druckit kaffe, mumms så himla gott det var :)
 
Emelie och jag i söderköping när vi var o käkade glasss...
haha lägg märkte till luffarna i bakgruden,dog på dom, stod och sjöng typ samma låtar hela tiden, fy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0