plötsligt låg jag bakbunden naken i sängen

 
.......... det var min kväll igår det yeeppp... ;) nerråååååå serööst nuråå.
 
God förmiddag får man väl ta och säga! 
 
Blev en ordentlig sovmorgon till efter tio idag höhö men fastnade ju framför tvn igår framför CSI Miami osv... haha sånt ska man inte börja titta på för brukar vara så spännande ibland ju! Anyway har gjort nytta av dom timmarna jag varit uppe iaf, har städat och fixat ska bare damma av lite också så äre rent och snyggt här, måste säga att jag är grym på att hålla ordning här inne, håller efter med städning så det inte blir så mkt på en gång lixom. Tänkte att jag ska la lägga upp på vad jag shoppade igår, ska bara ta lite ork att fota det och sen lägga in bilderna i min superseega dator....blöh >.<
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0