Konstnärligt

 
Heeeeeeeej! :)
 
Fullspäckad dag himla gööött. började dagen med att åka neråt med mammi och en fika med henne , köpte mig en medecin till min mage med, ska se om det kan hjälpa var ju typ mot ibs liknande är några droppar som för övrigt smakade riktigt illa, nära på att kräkas av dom ju.. fy :( Men får hoppas det hjälper min lilla mage att må lite bättre kanske.
 
Hopp sen har jag haft emelie här hela eftermiddagen och kvällen, vi har testat våra konstnärliga sidor och målat lite, jag har ju lite pennor och färg sen förr då jag målade mycket men inte längre tyvärr, roligt var det iaf blev fina konstverk hehe. Har även käkat tacos tillsammans och kollat film och lotta på liseberg och grejer, hunnit med att tvätta ocksååå , awesome, dock får jag hämta sista tvätten imorgon får maskinen gick ju inte att låsa upp bara för klockan var efter nio, så cp!!!!! dah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0