Ingen feeezt ikväll inte !

 
gaaah har fan sovit och vilat hela dagen. Imorse när jag vaknade hade jag så sjukt ont i halsen så ringde sjukvårdupplysningen men fick då inte komma in och ta halsprov och så i linköping... ajja inget att göra åt, klarar mig har varit med om värre smärta i halsen så att.. Tvingade i mig en fralla till frukost och sen har jag fått i mig lite glass och nu är jag sjukt vrålhungrig!! avlideeer. Men halsen känns myckeeet bättre nu efter att jag knarkat lite ipren och sovit ett bra tag med...hoppas det vänder! Så tråkigt att bli sjuk till helgen lixom, vill ju göra roliga saker då, typ supa haha ;) Men bror kommer hit och gör mig sällskap ikväll en sväng, ska käka mat tillsammans, kommer sitta fint (om jag får i mig något! ) Hoppas ni mår bra iaf! :)
 
BÄÄÄSTA bror och jag! :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0