Helgen som varit !

 
Hejsan! har verkligen varit helt upptagen i helgen därav inget bloggandet för mig! I lördags var jag mamma och pappa på handledarkurs för körkort, kursen var ca tre timmar tur att han som höll i den var bra och lite rolig, tiden går ju genast så mycket fortare då. Känns skönt att den är avklarad nu och att jag snart kan börja köra :D åhh! Bara syntest och papper som ska skickas in sen äre bare och köreeeeeee wieee.
 
Efter kursen vare bara att brumma hem och fixa sig för feeezt, bjudit in lite folk till mig. Måste säga att kvällen blev så jäävla lyckad, hade så sjukt roligt! Slutade med efterfest här med några stycken, gitarr och sång blev det, så himla mysigt verkligen, killar som spelar gitarr asså <3 haha man blir kär japp !
 
Yes vi kör på några bilder ifrån i lördags! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Snooki

Fräscht :D

Svar: eller hur! ;)
Mickis

2012-08-13 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0