Awesome Torsdag.

 
hellooooo alla mina fina läsare!! :)  Blev en sväng in till stan med emelie ändå sen senare på eftermiddagen idag, trevligt! Blev en kort sväng på stan men shoppade allt lite..haha går bra att hålla i pengarna för mig känner jag hehe! Sen stack vi upp till Hanniz, stackarn har ju gått o blivit förkyld :( Käkade supergod mat tillsammans iaf innan jag tog bussen hem vid halv niooo, mysigt kväll love you giiirlz. Btw älskar att åka buss när man sitter med musik, är ju helt i en annan värld då lixom, underbart fan. Hopp snart blir det sängen! Pöss.
 
Bild i repriiiiis, dåligt med bilder på oss brudar tillsammans! får blir några nya på lördag ;) hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0