Awesome rubrik detta

 
heeeeej på er alla faaaaans, hoppas ni mår braaaaa?! :)
 
Igår jobbade jag heldag på förskolan, gick bra det alla barnen är ju så söööta så. Jag hjälpte till vid mellis på en anann avdelning som jag var på mycket förr och så satt jag brevid en kille på ca två ½ år, han satt och spanade på mig masssor sen sa jag "jaa du har träffat mig och sett mig förr.." han ba tog fram fetaste smajlet och ba "jag älskar dig!" asså huuuuur sööööööt?! 
 
Anywaaay kom hem från jobbet för en stund sen så håller på och tvättar och fixaaaar, skönt att få det gjort med! Även varit duktig och betalat mina räkningar, med andra ord fan vad duktig jag är höhö. Ska ut till berg och käka lite god köttgryta sen med, åhhh mummsi hungrig som fan just nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0