Årets panik!!

 
Tjaaaaaaaaaa! :)
 
Assså herreguuud vaknade imorse och kollade klockan och ba 07.50!!!!! P-A-N-I-K herregud flög upp som ett skott ur sängen för började ju kl 8.00 alarmet hade fan inte ringt. åhh så cp!! Hoppade i kläder slängde upp håret och stack iväg, 6 minuter sen blev jag men men bra jobbat av mig ändå ju! dock så känner man sig inte så fräsch när man kommer direkt från sängen med inget smink o shit, tur det är barn man jobbar med, dom bryr sig ju inte haha ;)
 
Efter jobbet så blev det hem duscha och fixa sig och sen gå ner och möta upp Rebecka, Wesley, Daniel och Camilla på sandelius, satt där inne och snackade ett bra tag, helt awesome människor det där kan man väl säga. Så japp nu är jag precis hemkommen nästan..ont i huvudet känner jag med, inte okeeeeeej så blir en chillkväll för mig, om inget annat dyker upp vill säga hehe.
 
Bjuder på en sån där charmig bild på mig när jag ler med snus i käfften ;) haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0