Älskade lilla unge.

 
Hej kära läsare! :)
 
Blev ingen träff med Becka idag, så rebecka läser du detta så skriv på fb eller vad som för vill träffas snart, eller skaffa mobil typ nuuuuu. Anyway Emelie kom hit över en kaffe efter att hon jöbbat, treevligt! Sen ikväll har jag varit ute i berg och käkat och bara myyyyst, mest med Lovisa som var där med, gölllis. Tror fan det är den sötaste unge jag sett hon är så sjukt söt när hon skrattar och ler åt en när man fular sig haha.
 
Resten av kvällen blir det bara att chilla, ladda för lite jobb på sandtag imorgon en heldag med de små barnen blir det! Lycka till att komma upp ur sängen säger jag bara... finns nog ingen som är så morgontrött som mig :( Borde jobba natt istället, vore ju awesome det! nattuggla som man är... hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0