22 augusti.

 
Hej på er! :)
 
Kan säga att jag är frisk och kry nu iaf, har jobbat både igår och idag och sen imorgon är jag inbokad en kortis med. Har faktikst gått bra att gå upp tidigt på morgonen efter min lååånga ledighet nu i sommar, tycker mest att det är jävligt skönt att få in lite rutiner igen i vardagen och ha något att göra. 
 
Idag hade jag mamma här på en fika, sen så kom emelie hit så vi har kollat film, käkat mat och bakat både kladdkakemuffins och sen vaniljhorn, åhhh så gott det blev! ;) hehe. Har nyss tagit mig en dusch, var sååå skönt, känner att det ska bli myspys och skönt att sova sen. 
 
Kan ju även säga att fan vad hurtig jag varit de senaste dagrna här nu, ut och gått och powerwalkat rätt mycket , Go Mickis! Men ikväll skippade jag det, blev sent och inte kul att gå i regn ju :( fy. Bara att ta nya tag imorgon och hoppas att jag kan få in detta som rutin att gå nästan varje dag iaf och att det nån gång kanske kan ge lite resultat...?! några kilon vore inte fel om dom ramlade bort om man säger så.... ;) hehe
 
Jag och min lilla sötnoooows Billy <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0