Vill till Liseberg!!!

Vill åka till Liseberg eller Gröna Lund typ nuuuuu!!! :D
Vilka är på? Emelie? Hanna? Martin?
Åkte dom här värstingarna förra sommaren iaf, hann inte åka så många pga. kö :(


Har aldrig varit så jävla rädd som när jag satt i den där, fyfaaan! Ville bara gråta och dö.
Har ju aldrig vågat mig upp i frittfall eller så så sätter jag mig i denna? 146 meter upp i luften, bra där!
Men faan vilken adrenalinkick man fick av den..lite kul men så jäävla läskig!!


Älskar bergochdalbanorn och denna var verkligen så kul! Vill åka nu NUUU!


Uppswinget. Helvete. Dör när jag tänker på när jag satt i den där. Värsta jag gjort i mitt liv.
Victor tvingade upp mig i den och jag tror fan inte jag vågar sätta mig i den där igen.
Jag brukar inte vara rädd sådär men ville bara att åkturen skulle ta slut........usch!!


Kållorado. Blöt och jäkligt kul ju! hahaha. Lite jobbigt att jag fick allt på mig bara xD
Rekomenerar inte att åka den 10 ggr om och det är kallt ute, frös ihjäl på hemvägen :(


Kanonen. Full fart! Rolig som fan, kommer ihåg att jag var lite rädd för loopen men känns inte ju.
Fick dock jävligt ont i mina axlar efter denna, inte okeeeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0