Valbooooorg 2012!!

Heeej! Hoppas att allt är bra med er? :)

Blev att hag följde med mamma in till stan idag för hon skulle dit och följa med coco till barnmorskan men jag fick inte följa med in dit för min dumma syrra :( buhuu så fick gå på stan själv den stunden som dom var där inne, är så jävla tråkigt att gå själv juh!! känner sig som ett jävla missfoster haha okej inte riktigt men nästan. Mötte sen upp dom så bjöd mamma på lunch å steves, så jäkla gott det var med mat då, mumms!! Även syrran ville bjuda till lite så hon bjöd på glass på bosses glassbar sen, kan säga att vi var jäävligt mätta sen haha.

Just nu håller jag på att fixa mig inför ikväll, blir lite party juuuh vafan. tror inte jag hinner blogga något mer innan brudarna droppar in här. Men det märks väl helt enkelt ;) hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0