Vädret är ett fucking skämt.

Tjenaaaaaa!! ;) heheeeeee.

Sovit så grymt dåligt inatt, vaknat tusen gånger skulle jag tro så när jag väl skulle gå upp imorse så var det så segt att dra sig ifrån sängen.. fy så låg och drog mig så lääänge som möjligt så blev lite stressigt där sen. Anyway det har gått bra att jobba , mina fyra timmr bara sprang iväg om man säger så. Nu är jag hemmaa och har varit jäkligt duktig och diskat och sådär... behöver städa toaletten och så med, blöööh.

Och sen en grej.....vad fan gör snön här i april???? Det är ju fan snart maj och det snöar ute?? hääääärligt härligt. Jag vill bara ha värme och sol!! Behöver ha det för att må bra, detta vädret blir man ju totalt depp av :(


HAHA fin gammal bild på mammsen och mig, fin tröjja!!! hihi ;) kaxig som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0