Resten av ditt liv.


Mår la lite bättre efter att jag vilat och fått i mig lite mat nurååå. Men asså känner mig febrig, frös som fan förut efter att jag hade sovit, fifan men var bare att dra ner i tvättstugan är man vuxen så är man, sånt som måste göras annars får jag gå utan underkläder ;) heheeeee. 

När jag skulle ner i tvättstugen så stod mina kära grannar ute i trappen och pratade och dom ba "Ja vi pratade just om dig om att när du hade inflyttningsfest så hörde vi inte ett dugg" haha fattar inte hur vi inte kunde höras? Så himla skönt att veta att man kan ha lite mer rejäla fester här då utan att man stör grannarna. Mina grannar på smällgatan måste ju varit sjuka i huvudet eftersom dom klagade som fan när jag hade tre kompisar hemma och tittade på tv och när jag har fetaste festen här med 18 pers här så hörs vi inte ens, haha. jag gillar mina grannar här med andra ord!! :D hihi.

Mickisen idaaaaaaag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0