Jag lever !

Heeej på er! :) 

Dålig uppdatering, sorry för det! Men hela kvällen igår så hängde jag med victor och bara tog det lungt så bloggen kom inte i första hand då och idag har jag jobbat mellan 06.30-15.30. Direkt efter det så drog jag ut till berg en sväng så har knappt varit hemma. 

Sov även sämst inatt så har kännt mig lite som en zombie idag på jobbet, haha. Aldrig kännt mig så opepp som imorse när jag gick upp, hade världens klump i magen och mådde allmänt psykiskt dåligt asså, fy. Tur att det gick över sen! Sov en stund förut efter att ha duschat och käkat, det var jääävligt skönt ska ni veta ;) 

Billy har ju fått en ny favoritplats, nya hatthyllan som dom satt upp här igår, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0