Tankar och känslor.


gaaaaaaah känner mig verkligen hur blek och fet som helst. det gillar jag inte. Därför ska jag se till att komma till solariumet imorgon och fredag/lördag ev så man blir lite brun. Att jag känner mig fet går ju inte att ändra på sådär bareeeee tyvärr.. får väl helt enkelt tänka bort det och sen ta tag i det senare nån gång i livet. Usch är fan sockerberoende..bota miiiiiiiiig, någon? är ju bara jag själv som kan ändra på det..svårt!!

Är så tråkigt att aldrig kunna känna sig helt fin lixom, att jag är mullig ligger alltid och gnager i huvvet. Ena dagen går det jättebra att bara tänka bort det och bara leva och strunta i det medans andra dagar blir det ett stort jävla hinder för mig. Vissa dagar går jag inte ens utanför lägenheten för jag känner mig så skabbig och äcklig. så jäävla dumt eftersom jag antagligen ser ut som alla andra dagar såklart. knäppt.

Vem vill inte kunna titta sig i spegel och kunna säga att man är nöjd och gillar det man ser. Vet dock inte om det är många som gör det men klart det finns folk som gör det och önskar man själv kunde göra och känna så. Är väl lite sådär att jag gärna vill vara "perfekt" i andras ögon och även i mina såklart men ingen är väl perfekt.

Några grejer som skulle få mig att må bättre och bli gladare iaf

1. Skaffa jobb
2. Färga håret (min jävla utväxt!!)
3. Tatuera mig
4. Gå ner i vikt
5. Operera mig
6. Bli brun 

meeeeeeeen huvudsaken är väl att man mår bra och har en fin familj och vänner. Right?

Bild från weheartit.com .

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack Mickis vad söt du är! Du är också fin och du har en fin kropp med, så tro inget annat! Var nöjd med dig själv för de borde du...även om jag vet att det kan vara svårt ibland...brukar också stå i spegeln ibland och inte gilla min kropp eller jämföra mig med andra. Men försöka vara positiv <3

2012-04-04 @ 23:22:36
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0