Tacokväll med mina babes !


Förlååååååt kära läsare för extrem dålig uppdatering under kvällen. Men som jag sa så tog jag mig en skönt powernap och sen skulle jag tvätta vilket jag trodde men sen hade jag tvätttid imorgon, FREDAGKVÄLL.......nice?? gaaah eller inte, alltid upptaget som fan så får alltid ta de sämsta tiderna ju :( stackars mig.

Ikväll har jag haft emelie och hanna på besök hos mig, myspys som fan! Började med en fika och några timmar efter det så satte vi igång med att laga tacos och det satt fint som snus som vanligt!! ;) Hanna och jag funderar även på att spela in en cover framöver på någon bra låt bara för vi sjunger så oerhör fint, hihihi. 

TACOS FOR LIFE BABY !!!!!!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0