Svar på kommentar.



Heeeej Nikolina! :)

Kul att du blivit beroende av den, låter hur bra som helst och ska jag vara ärlig så är jag själv jävligt beroende av att blogga, haha får ångest om jag inte skriver något som ni fina läsare kan läsa. Hur jag får mitt hår så stor och fluffigt? Asså mitt hår är extremt tjockt redan från början så är superlätt för mig att fluffa det. Bästa är när det är nytvättat och fönat, sen plattar jag alltid håret för mitt hår ser så frissigt ut om det inte är plattat plus att det är lite självvågigt också. Men sen när jag plattat igenom det så tar jag bara borsten faktikst och tuperar lite lätt och slarvigt. Är väl inte riktigt det bäästa sättet att fixa håret för det sliter ju säkert massor på det sättet som jag fluffar det. Men har man tunnare hår så är dte nog lättare att tuppera med en mindre kam skulle jag tro, men som sagt mitt hår funkar bra med bara en borste. Sen det viktigaste överdosera spray!! :D haha. Good Luck !

Bild på mitt fluuuffff! Dock är håret mkt kortare nu eftersom jag klippt mig :(
Hade en ful min därföööör jag täckte över munnen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0