Strong Girl !


Em har varit hos mig nu i eftermiddag, treeevligt! Druckit te och pratat om livet och gårdagen, hehe.
Just nu så är jag i Berg, ska käka med pappa och brorsan. Fan ätit mycket här på senaste tiden ;) lyx!





hahaha btw så har jag nästan lite träningsvärk i mina armnar eftersom jag körde lite armbrytning med grabbarna på natt och bar igår...alla skulle visst utmana mig för jag är ju så stark vettni ;) hehehe. haha jag är verkligen som en karl ibland jag! Men kuuuuuuwl vare iaf! :D Här ser ni när jag spänner mina feta muskler, puss på dom!
OBS. ville inte spänna allt för mycket för ville ju inte spräcka tröjan lixom............ HE HE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0