Slaaaaaappaste dagen ever!


Troor detta kan ha varit världens slappaste dag ever in my life lixoooooom. Suttit vid datorn och gloott facebook, bloggat lite glott runt och läst bloggar och glott lite till och liteee till ungefääär. Men sen måste jag ju nämna att jag har lagat mat med, tvättat och städat litegraann så helt meningslös var väl inte denna dagen då :P hehe. Men föredrar ju verkligen en dag med jobb och umgås med mina vänner lixom. 

Assåååå plockade fram min onepice förut och hoppade i den, helvete vad ful den är hahahhah jättebebisen Mickis, men den är ju jäkligt skön men liiite för stor, jag har ju så jäkla korta ben så denna kanske är 30 cm för lång i benen om inte mer lixom!! blöh. Någon som vill ha mina körteee ben eller? heheheeeee.

aldrig i livet att man skulle visa sig ute med denna bebisoverall lixooom.
Men puss på den för att den är myyyyyyyyysis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0