Sjuka Ideal.

Måste bara ta upp detta ämnet. Blev grymt ställd då jag fick se den sjukt smala skyltdockan från Gina tricot, varför ska dom vara så smala för? Det är verkligen inte friskt att se ut sådär, dockan ser ut att ha anorexi och anorexi är lixom en tragiskt sjukdom, nää fy. Man skulle ju aldrig ha en fet skyltdocka som ser ut att ha fetma lixom...eller någon som sett det? Nej tänkte väl det. Blir dum ihuvvet på detta sjuka smala ideal som vi har idag. Järntvättar ju fan alla tonåringar.. :/ .....och även mig!!

Däremot den andra skyltdockan ser så jävla mycket bättre ut i mina ögon, lite större än vanliga dockor också, riktigt bra ju! Är så jävla jobbigt att hela tiden få se alla smala ideal lixom så vafan mer mulliga modeller till butiker tycker jag, likaså i klädkataloger borde det vara mer mulliga modeller. Och nej jag ser inte ner på supersmala människor och ni nu tror det. Jag tycker bara inte att man behöver visa det på detta sättet med en äckligt smal skyltdocka. Alla vet väl att det inte är speciellt friskt att vara sådär smal så att revbenen sticker ut plus en svullen mage på det. Vet iaf att Gina tog bort dockan efter detta , bra där iaf!!

Vad tycker ni om detta? Vilken skyltdocka ser bäst ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0