Perfect for me.


Jahaaaaaaa kära läsare, haft en bra dag nurååå? :)

Jag har haft en bra dag med Hanna iaf. Blev en liiiten runda på stan, sen blev vi hungriga så käkade på donkeeeeen dårå, och tog oss varsitt happy meal var två för 32 kr lixom daaaaah och självklart tog vi med leksaker, spännande juh hihih jag fick en bil och hanna en liten barbie som vi båda blev jättelyckliga av ;) Hopp hoppp vi hann även med an kaffe hemma hos Hanna och sen drog jag iväg & mötte uppe syrran, brummade hem till berg och käkadeeeeeee dårå. Och nu är jag hemma hos vildkatten hehehe.

Btw på bussen till linkööping var det så grymt jävla varmt, fyfan. höll på att svettas ihjäl ju!! Och jag är inte den som brukar göra det utan jag brukar klaga på att det är kallt. Alla satt och höll på o skruva på fläktarna lixom haha. Men busschuffören var väl jäääävligt frusen eller nått höhöhö

Några bilder från denna söndagen..









Fina leksaker vi fick va? :D hihi. Min bil är ballast iaf!! fort gick den med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0