Musikläraren Mickis!

Heeeej på er kära läsare!! :)

Blev inringt imorse dåååå, vaknade straxt före halv åtta och tittade klockan sen tänkte jag att nää inget jobb idag så vände mig om o skulle somna om en stund, men precis då ringer telefonen och undrar om jag kan ta musiken på central idag, klart mickis kunde det lixoooom! Kul att få hålla lite i lektioner själv lixom, så har haft lektion för 1or 2or och 5or idag, gick kanonbra! Alla barn är verkligen så himla goa ju!

Efter jobbet vid 14.00 så mötte jag upp min fina Hanna, så drog vi hem till mig och tjockade oss med lite bullar och jag åt ut resten av ostbågarna från i lördags....fyfan tjockismickis!!! Kommer inte palla laga mat för är så mätt nu ju... :( Bra middag det där ja......... hehehehehe NOT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0