Måndaaaaag 11.01

God förmiddag! :) heheeeeeee.

Asså sovit skit som vanligt.... suger detta! Jag kan aldrig sova om nätterna när jag inte vet om jag inte ska upp och jobba eller ej , det är så himla jobbigt. Ligger och väntar på att dom ska ringa lixom. men nepp inget jobb idag. Denna månanden har varit så himla dålig, får världens klump i magen tack vare min kassa ekonomi, inte så kul att behöva ta hjälp av mamma och pappa när pengarna inte räcker till :/ fan!

Hoppp trevligt är det iaf att dom är här från åtvidabergs bostad och sätter upp den där förbannade hatthyllan jag väntat på i två jävla månader nu. Kommer kännas lyxigt att äga en sån nu, kan hänga upp jackorna istället för att slänga dom på govet lixom. ;)

En lite väääl redigerad bild på Mickiiiiiisen.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Kan du inte vara med i vikariebanken för linköpingskommun också? Det är min mamma och hon vart bokad som ett heltidsjobb nu innan hon till och med fick en tjänst på frita i bankekind i ett halvår...typ en vikarietjänst. Men de går ut till sommaren o då kommer hon arbeta genom vikariebanken igen. :) hon säger de är jätte bra! Vet ju att du inte har körkort oså, och då är de klart du inte kan åka till typ brokind o såna ställen. Men de kan ju ändå vara ett tips, Linköping har väl liters mera frita o dagis o allt vad de är än Åtvidaberg! För om du blir bokad i stan kandu ju bara ta bussa :) inte för ja ska lägga mig i, men har bara tänkt påde lite ;)

2012-04-23 @ 11:24:23
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nae, de är nog sant! :/ Det är svårt dedär iallafall :(

2012-04-23 @ 12:08:25
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0