Its fridaaaay fridaaay


Blev en riktigt slapp Fredag detta, inte gjort så mycket alls. Men var ju duktig och städade och plockade lite här hemma förut efter jobbet iaf, hopp hopp sen chillade jag framför datorn blev trött och tog mig en timmes powernap...skööönt eller vaddå. Tog mig en snabbis dusch och sen blev det käk ute i berg , gött ;)

Annars har jag suttit hela kvällen och glott på youtube
, blev visst helt besatt av den där grabbens videoklipp, han hade ju ett par att titta på. Fattar inte hur man kan vara så jäkla rolig hela tiden ? haha.

Näää fyfaaaaaan jättenödvändigt inlägg känner jag här.. men är så jävla uttråkad så tänkte att jag bloggar lite men had eju ändå inget kul att berätta för er, hehehe lagom kul lixom. Intressant fakta för er att jag städat, sovit och ätit? näää kanske inte men ni tittar ju in här ändå sååååå. ajja PÖSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0