Heeeeeey baby


Heeeeeej på er! :)) Allt bra?

Gött att ha jobbat klart för dagen, gick jävligt lätt attgå upp vid sex imorse iaf pigg som en mört vilket är bra ;) hehe. Gick så fort på jobbet med, och full rulle var det hela dagen nästaaan full styrka idag alltså ungefär 22 vilda och skrikande barn hehe ;) Fifaaan till lunch fick vi "Påskmat" om man ens kan kalla det för det...hrmmm köttbullar, prinskorv potatis och brunsås + ägghalvor... nää usch äckligt som fan var det!

Mammsen och jag tog en kaffe hos mig här för en stund sen! Ska eventuellt baka kanelbullar åt mamma sen om jag orkar annars så gör jag det imorgooon, mammsen fyller ju år på lördag så hon beställde lite bullar från bagaren Mickis ;) hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0