Hääärliga söndag...eller?

Heeej på er! Hoppas ni mår bättre än mig hehe ;) bakissöndag med andra ord här, fifan.
Men har iaf piggnat till lite nu vilket känns skönt eftersom det blir påskmat hos mormor sen.

Igår hade jag fullt upp hela dagen, först fira mamma som fyllde år, grattis bästa mamma!! <3 Älskar dig och jag hoppas att du hade en fin dag för det är du värd. hopp sen vare hem och fixa lite i lägenheten och självklart mig själv hehe. Hade alltså feeeeeetaste fääästen hos mig igåår, stackars grannar haha nää men vi var lixom 14 pers i min lilla lya men kul hade vi allt dock blev det förbannat varmt här inne, usch!

Måste ju visa vad jag fick av Linda i infyttningspresent en jättesöt blå skål med söta chokladbitar i.
Tack så jättemycket, himla gulligt av dig Linda! Fick även en jättegott vin av brorsan! Tack!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0