Ett år går så jäkla fooort.

Har haft en bra dag, jaa det vill säga resten av dom timmarna som fanns kvar av dagen, hehe. Drog ut till berg så käkade vi tacos, så himla gott, tröttnar aldrig!! Sen åkte mamma och jag till netto en sväng, shoppade med oss varsinn billig marabou chokladkaka, lixom dom kostade bara 10kr styck, vääärsta fyndet ;) hahah. Annars har dom mest bara skit på netto, allt ligger så jäkla rörigt på hyllor så man knappt pallar titta, blöh. Ikväll har jag umgåtts med Victor, treeevlans med lite sällskap här om kvällarna, brukar känna mig så ensam :(

Nu ska jag sova för blir upp och jobba 4 timmar morgon på förmiddagen sen om jag inte får något jobb på eftermiddagen så ska jag träffa min kära vän Sofie, var evigheter sen sist vi sågs tyvärr!!
Godnatt med er och sov så gott! Puss och Kram/ Mickis


Bilderna är tagna för exakt ett år sen vid Braehus när Victor och jag var påväg hem från Vara. Fan så varmt det var då, detta är ändå senare på kvällen och jag har linne och tunn skjorta över bara lixom?! Vädret vi har i år är ju rätt så deprimerande om man säger så.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0