En torsdag i April.

Heeej på er! :)

Vaknade av att telefonen ringde och det var från vikariebankeeeen, klockan var inte ens sju och hon undrade om jag hade tillgång till bil och kunde jobba i Björs idag, men har ju varken bil eller körkort lixooom. Kan dom inte kolla upp det innan? Det står ju på informationen om en som dom har lixom. För är inte kul att bli väckt så pass tidigt på morgonen juuu. blöh. Så blev inget jobb idag dåråå tyvärr.

Men imorgon ska jag jobba 4 timmar på ett ställe jag aldrig varit på
, känns alltid lite sådäär med nya ställen :/ men vet att det kommer att gå bra! Får lite panik på att jag jobbat så pass lite denna månanden än så länge...är i jävligt stort behov av dom där jäkla pengarna...fyfan.

Ja tack till dom här pengarna!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0