En helt awesome rubrik helt enkelt.

Usch vilken trååkigt kväll med andra ord...har inte gjort allt för mycket. Druckit kaffe och käkat lite av mitt påskgodis, låter trevligt va? haha. Annars har jag suttit framför facebook och nööördat, och sjungigt lite ocksåå...alltid kul att sjunga tycker jag, synd bara att man inte är awesome påt :( Stackars grannar hahaha. 

Btw så känner jag mig alltid ensamast i hela världen när man har gjort så myclet och haft folk omkring sig hela helgen lixom... blöööh. Någon som vill flytta in och bli sambo med mig? ;) hehe

Jahoppp kan ju visa mina vackra naglar jag fixade idag eftersom jag ändå tog en bild. 
Vill som sagt så gärna ha långa och fina naglar, mina är fulaste ever.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0