DÅ & NU


haha vilken tur att man har ändrat sig lite genom åren säger jag bara... ;) Kortet är taget när jag gick i 6an tror jag, haha så jäkla liten! Nu för tiden när man går i sexan så har man ju oftast hundra lager smink och shit men kolla in mig inte något smink alls ju, duktigt av mig ju. Och kolla in mina tänder, och grejen är att jag har haft natttandställning något år där så dom var ju mkt värre innan, fifan. Tack för att tandställnining finns, dock så håller ju mina tänder på att vrida sig tillbaka igen... :( Men som sagt vuxit på mig har jag nog då gjort en hel del sen dess hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ju exakt lika dan ut förutom smink färgat håret plus ögonbryn hhahaha så söt

2012-04-21 @ 02:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0