Bögarnas fel!! :(


Då var man igång ovh tvättar nu och precis när jag satt på maskinerna och sådääär så kommer jag på att mina nya fina VITA trosor åkte med i den mörka tvätten...... asså brukar inte sortera min tvätt riktigt för har det mesta mörkt och allt går o tvätta tillsammans men fan mina vita trosor kommer bli gråa eller nån annan kul färg precis som min andra "vita" trosor jag har för tvättar dom med NYA svarta och gröna trosorna och dom kommer färga av sig......:( kan sammanfatta detta att jag inte ska köpa vita saker! Kan ju fan inte tvätta ett par vita trosor för sig.. haha! Anywaay life goes on , vilka problem man har över ett par vita trosor lixom haha!

Men detta är självklart inte mitt fel att det blev såhär utaaan det är bögarnas fel!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0