synd om stackarn egentligen...

Assså jaa jag är lite nördig och glor på kissies blogg, seriöööst det är så sjukt äckligt vad smal hon har blivit...ser sjukt ut! och sen till dom där tuttarna hon har...seriöst fattar inte hur hon kan tycka att det är snyggt?!?! visst smaken är som baken-delad! men tycker ni att kissie har en snygg kropp??? näää då ser jag hellre ut som jag gör hon som henne om jag ska vara ärlig. lixom kul liv hon har som typ lever på barnmat och shit...dah vart är världen påväg med alla skönhetsideal? och grejen är ju att det är så många småtjejer som läser hennes blogg...det är inte alls bra dom blir ju säkert helt fel i huvudet...nää fy! usch :(


Kommentarer
Postat av: pfft

Det är ju vi som gjort henne så.

vi klagade på henne när hon var osminkad på bilderna runt sin bröstoperation, vi klagar på henne när hon är sminkad för att hon ser ut som en barbie.



Vi klagade på henne när hon var normalstor med lite hull på armar och ben. Vi klagar på henne när hon ser ut som ett skelett..



Det är inte lätt att vara svenska folket till lags när allt man gör är fel.

.

2011-05-23 @ 09:25:47
Postat av: Jannica

Nej fy fan, ser hemskt ut. Dålig förebild.

2011-05-25 @ 22:50:25
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0