Lunch hos mormor

Nu har jag försökt överleva allergin vilket jag har gjort..haha men usch känner knappt för att göra nått när man mår såhär, usch! Ajja jag har iaf fixat mig för ska dra bort till mormor med mamma och käka lite lunch hos henne, tror min arbetslösa bror ska med också ;) haha.

Sen vid tre tiden så blir det att träffa Linn, Elin och Sara hos Elin över en fika, det ser jag fram emot. Blir kul att träffas allihopa igen, sist var vi ju hemma hos mig och fikade men var ett tag sen så tycker det var dags att dra ihop något nu igen och det var sån tur att vi alla hade tid samtidigt med :D awesome!

Dagens !



usch känner mig sjukt skabbig nu för tiden :( inte kuuuuuuuuuuwl ju! Vill klippa mitt hår så jag slipper ha det uppsatt alltid, för det är grymt slitet och ingen frisyr alls nu när man har det utsläppt, går verkligen inte att glöra ett skit med det. Sen har jag funderat på att lägga i blonda slingor och försöka bli blond igen..men får väl se hur det blir med den saken, allt kostar ju med, och dyrt att slinga håret hos frissan men vill göra det där för gör jag det hemma så blir det ju säkert gult vilket inte är så fint..........

Ha en bra daaag! Puss och kram/ Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0