Vinkväll med Ida

Idag har jag inte gjort allt för mycket, vaknade upp hos victor och så hade jag tänkt att tvätta idag på morgonen men jag orkade inte gå hem och göra det så det får jag fixa en annan dag helt enkelt. Anyway vi stack neråt och köpte lite god frukost, rostmackor, ost och marmelad och o grejjer, mumms! Annars har vi typ bara slappat hela dagen. Nu är jag hemma och har hunnit med att duscha och äta, så nu sitter jag jag väntar på att min taxi ska komma (mamma) så får jag skjuts bort till Ida, vi ska ha vinkväll, fan det var verkligen ett tag sen nu.

Kommer bli en asmysig kväll med mycket snack, sånt behövs och det gillas också!
Ida är rätt så awesome för er som inte vet det :D hihi

Får väl bli en kvällens Mickis här då, för resten av dagen har jag bara varit skabbig ;) haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0