kort träningspass..

Gokväll..skrev ju tidigare att jag inte visste om jag skulle palla dra bort till gymmet eller inte men blev att dra dit en liiten sväng med victor iaf, blev ju verkligen inget mördarpass om man säger så, tror vi stannade där i 30min ca. Stod på crosstrainern 25min sen typ 5min på löpbandet, haha bara för jag skulle bränna 200 kalorier, men jaa bättre än inget, eller hur? Men imorgon tror jag att jag kommer ta ledigt från träningen...kroppen måste ju faktist vila lite.

Anyway efter träningen blev det hem o duscha och stoppa i sig ngt att äta sen drog jag vidare till victor och så tittade vi på film, och var fan tvungen att dra hem till lilla Billy så han slipper sova ensam här hemma nu i början ju, han kom rusande fram till mig när jag kom hem, han hade nog saknat mig, höhö.


Till sommaren ska jag ha gått ner i vikt, visst siffran på vågen är väl inte det viktigaste, det viktigaste är väl att det syns iaf ;) Jag vill vara nöjd med min kropp och slippa skämmas på stranden i sommar, jag vill kunna ha dom kläderna jag vill osv. Men känner mig stolt över mig själv att jag äntligen har tagit tag i träningen iaf. Go Mickis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0