2011

Hej, jag får be om förlåtelse för dålig uppdatering asså men har inte suttit alls mkt vid datorn faktikst så därför jag inte bloggat. Nyår hade jag ingen aning om vad jag skulle göra men blev att dra hem några här och dricka lite sen drog vi vidare bort till Sara på fest, sen vid tolvsalget drog vi till bron och glodde på raketer o shit. Drog hem rätt så skapligt, blev iaf en helt okej nyårsafton trots att jag var lite småsjuk. gårdagen blev lugn, blev att käka pizza med victor och mikael och sen på kvällen så blev det bara chill hos victor.

förresten, Bättre sent än aldrig men GOTT NYTT ÅR ni som läser min blogg :)

Några bilder från Nyår..


Bror & Jag


Victor


Danne


<3


haha snygga killar!


stiligt


danne & jag


avslutar med en bild på robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0