Mitt år 2010

Okej slänger upp lite bilder från år 2010.


Sandra och jag såg vår kära Calle på ikanohuset hihi


Färgade mitt kära blonda hår.


Massa party med Sandra


Färgade håret svart


Myskvällar vid bysjön


Mormor fyllde 70år


Sandra & jag fick ryck och köpte inlines, vi åkte på dom EN gång.....


Grillkvällar ute hos pappsen


Fick en ny jättefin vän, Ida Hemmingsson


Massor med sol och bad i söderö


en hel del party med folk


Massor med fika stunder med min bror..


käkade en jääävla massa penicillin för halsen..


jag opererade äntligen bort mina halsmandlar.


massor med idolkvällar med Elin


Jag träffade Victor <3

Neeee nu orkar jag inte ladda upp fler bilder...höhöh
Lite grann blev det vad jag gjort år 2010 iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0