uppe med tuppen vafan

Godmorgon på er! oj oj nu kan man ju undra vad jag gör uppe såhär tidigt, nej jag ska inte jobba haha men blev att jag gick upp med victor idag, sen var jag så jäääkla hungrig så magen skrek som en idiot nästan så var tvungen att äta ngt så stoppade i mig två ägg. Straxt efter att victor dragit till jobbet så drog jag hem, så sitter alltså hemma och bloggar nu med lite kaffe med smak av choklad, mmmm lovely! Får se vad jag ska ta och göra hela dagen, lär ju bli jäkligt raslös men men det hör väl till det arbetslösa livet...öhhhhh.


bild sen i lördags ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Skitsnygg bild på dig!

2011-01-12 @ 19:00:22
URL: http://rebeckaolsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0