TJA !

Måste säga att det var riktigt skönt att lägga sig i solariumet en stund idag, det behövde jag. Jag mår fan bättre av att sola, kanske för att man känner sig lite finare när man blir brun också, vem vet. Men allra skönast är ju den riktiga solen när man ligger ute och steker, åhh ge mig sommar typ nu! Drog bort till min Victor förut ikväll, han var helt trött efter att ha jobbat hela dagen och sen tränat så han låg och sov och var "jättesocial" som tur var så var Rasmus hos victor så vi två underhöll oss med att spela Buzz, så jäkla roligt spel asså, sen töntade vi oss och körde det på finska..hahah vi fattade ingenting rent ut sagt vi, blev en hel del skratt kan jag säga.

Måste även passa på att säga stort grattis till syrran som fick sitt körkort idag! Fan vad awesome du är! jag är riktigt glad för din skull! <3 Hoppas att det blir många raggarturer och roadtrips framöver? ;)


Vi firade med lite god tårta .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0