Tänk vad lite choklad kan göra..

oj oj klockan är snart fyra och jag har inte bloggat förns nu...stackars er att ni har suttit och väntat heeeela dagen lång på att jag ska skriva något roligt på min kära blogg...fast jag har fan inget roligt att skriva idag, höhö. Har iaf haft mamma och pappa på besök här hos mig, trevligt! Det blev lite kaffe och onyttigheter. haha fyfaaan på tal om onyttigheter och sånt, igårkväll var jag så jääävla sugen på choklad eller nått godis, seriöst jag skulle kunnat döda för en liten chokladbit, slö som jag är orkade jag inte springa neråt i sista sekunden så jag fick vara utan :( Fast fick en chokladkaka av mammsen förut idag, åååååååhh vad gott det smakade!!

Choklad är tamefan kvinnans bästa vän! (iaf när det gäller mig!) ;) haha Speciellt sevenelven brownies...åhhh dom får man fan lyckorus av! haha sjukt det låter men jag är fan inte så normal av mig..





Förlåt mina läsare om jag läskade er nu.... hehe

Kommentarer
Postat av: Malin

så känner jag ibland också, att jag skulle kunna döda för en chokladbit. helt klart kvinnans bästa vän haha ;) den sviker aldrig o den gör en bara glad :) den botar fan allt!!!

2011-01-23 @ 00:51:50
URL: http://baramallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0