Tacoskväll med Elin

oj oj har inte hunnit med att blogga sen imorse innan jag stack till Sandra. Efter att jag varit där så drog jag bort till mormor med mamma, fick smörgåstårta där, så jääävla gott! Sen drog vi neråt och köpte lite mat och även bort till beguns så köpte jag kattsand och en katttoalett, för ska ju snart ta hem min lilla kattunge som förövrigt ska heta Billy. Anyway precis när jag kom hem så kom Elin så vi käkade tacos tillsammans sen har vi bara suttit och snackat hela kvällen om allt och inget, blev en hel del djupa samtal ikväll, höhö.

Hoppas ni har haft en bra kväll ! :)


Kommentarer
Postat av: eliin

hahaha jaah det blev ju det! härligt! =)

2011-01-21 @ 08:30:15
URL: http://elieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0